Nakon izgradnje novog splitskog hotela slijede novi projekti na Jadranu i Mediteranu!

Antićevi partneri su Janko Vrgoč te Tomislav Mustapić, a Mövenpick Split potpisuje arhitekt Alan Pleština.

Jučerašnjom viješću da se u Splitu otvara prvi Mövenpick Hotel u Hrvatskoj, a to je jedan od premium brendova globalne hotelske kuće Accor, predstavljen je i relativno novi ulagač, razvojna tvrtka MPPD koja ima velike ambicije za razvoj projekata na cijelom Mediteranu.

Njihova tvrtka Split Peninsula Properties bit će zadužena za splitski projekt Mövenpick Hotela s 4 zvjezdice, vrijedan 25 milijuna eura, koji bi trebao biti dovršen do 2023.

o_19332910_1280

Inače, nakon otvaranja hotela MGallery pred nekoliko tjedana, ovo je drugi Accorov projekt u Splitu. Kako je za Poslovni dnevnik otkrio Andrija Antić, partner u MPPD-u i osnivač Split Peninsula Propertiesa, radovi na lokaciji samo što nisu krenuli.

Biznis partneri

“Nakon što smo riješili sve dozvole i papire, spremni smo za početak radova koji trebaju krenuli kroz mjesec – dva. Partnerstvo s Accorom izvrsno se uklapa u našu viziju i filozofiju stvaranja ugodnih, ekskluzivnih mjesta za goste i lokalnu zajednicu. S ponosom donosimo takav vrhunski brand u Split i cijelu Dalmaciju”, kazao nam je Andrija Antić.

Na stranicama MPPD-a među aktualnim i budućim projektima zasad se navodi samo ovaj splitski hotel, iako se tvrtka predstavlja kao developer na Mediteranu. Antićevi partneri u projektu su inače Janko Vrgoč, bivši direktor GPD Zagreb i tvrtke Arena centar upravljanje te Tomislav Mustapić, a MPPD je s radom počeo 2018. netom prije pandemije.

‘Radovi trebaju krenuli kroz mjesec – dva. Partnerstvo s Accorom izvrsno se uklapa u našu viziju i s ponosom donosimo takav vrhunski brand u Split’.

“MPPD je razvojna tvrtka s nizom projekata na cijelom Mediteranu, Grčkoj, Crnoj Gori. Radi se o komercijalnim nekretninskim projektima (ne rezidencijalnima), uključujući logističke i projekte mješovite namjene, no trenutno te detalje nismo spremni otkrivati.

Uz nas, nekoliko partnera iz različitih sektora, od građevine, financija i developmenta, projekt prate i “High Net Worth” pojedinačni ulagači izvan Hrvatske, koji su sudjelovali i u projektu Mövenpicka”, pojašnjava nam Antić.

Mövenpick Split smjestit će se na plaži Žnjan, imat će 156 soba s pogledom na more, dva restorana i spa centar te inovativan radni prostor i objekt za konferencije. Imat će i 110 podzemnih i nadzemnih parkirališnih mjesta uz velik broj punionica za e-vozila, restoran na krovu, lounge i terasu s infinity bazenom.

Projekt potpisuje domaći arhitekt Alan Pleština iz studija Pulsar Arhitektura u suradnji s Accorovim timom za dizajn i tehničke usluge. Pleština je, među ostalim, autor projekata kompleksa trgovačkog centra Arena i sportske dvorane Arena Zagreb.

Aktivnih 12 projekata

Sam brend Mövenpick spada u luksuzniji dio Accorova portfelja, a osnovan je 1973. , te trenutno upravlja s više od 90 hotela u 25 zemalja. U sjevernoj Europi društvo Mövenpick u ovom trenutku provodi ukupno 12 projekata, a istočnu Europu smatraju vrlo atraktivnom za ulaganja. Accor je taj brend preuzeo 2018. od arapskih ulagača za 482 milijuna eura.

“Sretni smo što možemo predstaviti još jedan hotel na jednoj od najprestižnijih lokacija u Dalmaciji i tako osnažiti svoj portfelj u segmentu sadržaja za slobodno vrijeme u regiji.

Mövenpick nastavlja snažan rast u istočnoj Europi zahvaljujući kontinuiranom širenju ponude odmarališta i vrhunskih sadržaja”, istaknuo je u jučerašnjoj objavi Dilek Sezer, direktor razvoja grupacije Accor za jugoistočnu Europu.

 

Nema komentara

Komentiraj