Što je cjelodnevna nastava i zašto je trebamo uvesti?

Foto: Pixabay

Bivša ministrica znanosti i obrazovanja, prof. dr. sc. Blaženka Divjak je na svome Facebook profilu pojasnila svoje viđenje cjelodnevne nastave i pojasnila razloge zbog kojih bi se ona treba uvesti kod nas.

Kako navodi, “iako se naziva tako cjelodnevna nastava ne znači da djeca sjede u razredima od 8 do 15 već da se u tom vremenu za djecu u školi organizira prostor i vrijeme za učenje, igru, druženje, pomoć u učenju ili podrška za posebne interese i naravno ručak.”
Kada dođu doma djeci ne trebaju niti instrukcije niti je potrebno izdvojiti vrijeme za pisanje domaće zadaće te mogu provesti kvalitetno vrijeme s obitelji. A s jedne strane, kada je učenik u školi njegovi roditelji/staratelji znaju da je na sigurnom za vrijeme kada oni rade.
Također ističe da učenici u Hrvatskoj provedu u školi najmanje sati od svih svojih vršnjaka u EU, ali i od onih na tzv. Zapadnom Balkanu te da je potrebno povećanje broja sati koje se provede u školi, te povećanje školskog sata sa 45 minuta na 60 minuta.
Kako kaže niti cjelodnevna nastava ne ispunjava zadani cilj u potpunosti.
Ovaj cilj se može postići na različite načine, a jedan od njih uključuje 10-god obavezno obrazovanje.
Divjak nadalje ističe “da je još jedan način na koji se možemo približiti cilju broja sati obaveznog školovanja kroz produljenje nastavne godine tako da se umjesto 35 nastavnih tjedana uvede 38 kao što je u drugim državama članicama EU.”
Više o mišljenju prof. dr. sc. Blaženke Divjak o cjelodnevnoj nastavi te programima i modelima kako da se Hrvatska pozicionira oko prosjeka u EU čitajte na:
https://www.facebook.com/prof.dr.sc.BlazenkaDivjak
Izvor: Facebook (Blaženka Divjak)

Nema komentara

Komentiraj